Organizare eveniment de planificare strategica X 2 zile X 20 de persoane – costuri care includ sala, masa, pauze de cafea.
Fundația Romanian Angel Appeal – Apelul Îngerului Român, cu sediul în București, Sector 3, Strada Rodiei, Nr. 52, intenționează să achiziționeze Servicii organizare evenimente – Organizare eveniment de planificare strategica X 2 zile X 20 de persoane – costuri care includ sala, masa, pauze de cafea, necesare pentru derularea și implementarea Proiectului ”Implicare civica pentru o sanatate mai buna a comunitatii”, nr contract RO2020/ACF_A3_GS_13.
Procedura aplicată
Atribuirea contractului de drepturi de autor se va realiza prin Achiziție directă – Selecție de oferte, în conformitate cu Ord. 1284/2016 si Anexa 6 – Reguli pentru realizarea achizițiilor în cadrul programului Active Citizens Fund România
Obiectivul contractului de achiziție
Achiziția de Servicii organizare evenimente – Organizare eveniment de planificare strategica X 2 zile X 20 de persoane – costuri care includ sala, masa, pauze de cafea, necesare pentru derularea și implementarea Proiectului ”Implicare civica pentru o sănătate mai buna a comunităţii”, nr. contract RO2020/ACF_A3_GS_13.
Propunerea tehnică trebuie să cuprindă în mod obligatoriu descrierea serviciilor ofertate, astfel încât să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu specificațiile tehnice solicitate de achizitor. Cerințele tehnice prevăzute de prezenta procedură de achiziție sunt minime și obligatorii. Neîndeplinirea oricărei cerințe solicitate de achizitor prin prezenta, conduce la considerarea ofertei ca fiind neconformă și la respingerea ei.
Ofertantul trebuie să depună oferta în format electronic prin transmitere către următoarele adrese de e-mail: mariana.bratosin@raa.ro, cristina.enache@raa.ro
SPECIFICAȚII TEHNICE pentru Servicii organizare evenimente – Organizare eveniment de planificare strategica X 2 zile X 20 de persoane – costuri care include sala, masa, pauze de cafea
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor menționate în Specificațiile tehnice. Operatorul economic va prezenta în oferta tehnică toate informațiile și documentele solicitate în Specificații tehnice, precum și orice alte materiale, schițe sau documente pe care le consideră necesare. Neabordarea în propunerea tehnică a tuturor aspectelor menționate în Specificațiile tehnice sau neprezentarea, atrage după sine încadrarea propunerii tehnice ca fiind neconformă.
Facturarea /plata serviciilor: Întrucât prezenta procedură este finanțată prin Programul Active Citizens Fund, finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021, procedurile financiare urmează anumite reguli și termene de finanțare și eligibilitate, astfel încât facturarea/plata serviciilor se va realiza pe baza proceselor verbale de acceptare a operei, întocmite de prestator/persoana fizica și acceptate de achizitor fără obiecțiuni. Nu se vor face plăți în avans. Platile se vor realiza după prestarea serviciilor/ semnarea PV urilor și se vor plăti în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la data prestarii serviciilor, pe baza proceselor verbale de acceptare a operei , întocmite de prestator și acceptate de achizitor fără obiecțiuni.
CERINȚE:
Vor fi prezentate MINIM 2 propuneri de locații din partea unor hoteluri de minim 3 stele sau echivalent, cu acces facil la mijloace de transport în comun / posibilităţi de parcare
Locație: București, zona A, cu acces la facil la transportul în comun / posibilităţi de parcare
Perioadă: 26 – 27 ianuarie 2023
Servicii solicitate:
Detalii:
Găsiți mai multe informații accesând documentul disponibil mai jos:
Cerere de oferta servicii organizare