Principalele responsabilități:

  • Este responsabil cu introducerea datelor contabile în modulul « Contagen » (programul de contabilitate) referitoare la operațiunile contabile.
  • Efectuează plătile către diversi beneficiari, prin internet bankig, după ce obține viza de la persoanele desemnate prin procedurile financiar contabile și de achiziții, în conformitate cu proiectele derulate.
  • Se deplasează la sediul bancii ori de câte ori este necesar (pentru transportul de documente).
  • Gestionează dosarele de personal: gestionează contractele de muncă împreună cu documentele care atestă formarea și pregătirea  profesională, schimbări de nume, etc. Întocmește și transmite deciziile de încetare și de suspendare a contractelor de muncă, notificările sau orice alte documente impuse de management și/sau legislația în vigoare.
  • Elaborează documente : emiterea de adeverințe, întocmirea lunară a time-sheeturilor, diverse cereri din partea pesonalului angajat.

Aplicantul trebuie să îndeplinească condițiile minime de educație, pregătire profesională și experință:

  • Studii medii/superioare în domeniul contabil;
  • Experiență de minim 3 ani în contabilitate primară, introducere date contabile în softuri specifice de contabilitate, efectuarea de plăți online;
  • Experienta de minim 3 ani în domeniul resurselor umane;
  • Cunoștințe temeinice Microsoft Office, Internet Explorer;
  • Atenție la detalii și organizare;
  • Asumarea responsabilităților și capacitate de relaționare interumană.

Potențialii candidați sunt rugați să depună o aplicație completă constând în:

  • CV în format EUROPASS în limba română
  • Copie după actul de identitate și certificatul de căsătorie (dacă este cazul)
  • Copii după diplome, atestate și certificate de absolvire care atestă informația conținută în CV
  • Copii după documente justificative care atestă experiența specifică, în conformitate cu cerințele postului (adeverințe, copie după cartea de muncă sau contracte de muncă etc.)

Pentru a putea procesa aplicația dumneavoastră, vă rugăm să aveți în vedere că este necesar ca, odată cu CV-ul, să transmiteți completată și semnată  declarația de acord a folosirii datelor personalepe care o găsești disponibilă AICI.


Termenul limită pentru depunerea aplicațiilor este 20.05.2022, ora 16.00

Aplicațiile pot fi transmise prin e-mail la adresa resurseumane@raa.ro.

Numai aplicațiile complete, transmise până la termenul limită, vor fi luate în considerare.

 

Fundația Romanian Angel Appeal este un angajator care oferă egalitate de șanse.

Arhiva stiri

© Romanian Angel Appeal | Since 1991