Cautăm colegă sau coleg nou pentru postul de OFIȚER ACHIZIȚII! Postul este pe durată determinată, în regim de telemuncă și timp de lucru parțial (4 ore/zi).
Ce trebuie să știi/să deții?
– Studii superioare finalizate;
– Experiență dovedită de minim 3 ani în achiziții publice;
– Experiență în cadrul proiectelor cu finanțare internațională si europeană (ex: POCU);
– Calități de negociere, organizare și coordonare;
– Cunoștințe temeinice Office (Excel, Word);
– Nivel bun de limba engleză;
– 100% implicare (și nu glumim aici).
Ce trebuie să faci?
– Să elaborezi documentația necesară efectuării achizițiilor și să organizezi procedurile de achiziții;
– Să închei și să negociezi contracte cu furnizorii interni sau internaționali;
– Să te asiguri că toate achizițiile sunt livrate la timp și în termenii stabiliți;
– Să urmărești derularea contractelor până la închiderea lor;
– Să colaborezi și să sprijini din punct de vedere tehnic echipa de implementare a proiectelor și colaboratorii noștri.
Ce iți oferim?
– Un mediu de lucru plăcut;
– O echipa foarte simpaticăJ
– Salariu atractiv.
Ce deadline ai?
Așteptăm CV-urile prin e-mail la adresa ioana.adamovici@raa.ro, până la data de 31.10.2020.
Și nu uita să trimiți declarația de acord a folosirii datelor personale, completată și semnată, pe care o gasesti disponibilă spre descărcare fix aici.