Cautăm colegă sau coleg nou pentru postul de OFIȚER ACHIZIȚII! Postul este pe durată determinată, în regim de telemuncă și timp de lucru parțial (4 ore/zi).


Ce trebuie să știi/să deții?

– Studii superioare finalizate;

– Experiență dovedită de minim 3 ani în achiziții publice;

– Experiență în cadrul proiectelor cu finanțare internațională si europeană (ex: POCU);

– Calități de negociere, organizare și coordonare;

– Cunoștințe temeinice Office (Excel, Word);

– Nivel bun de limba engleză;

– 100% implicare (și nu glumim aici).

Ce trebuie să faci?

– Să elaborezi documentația necesară efectuării achizițiilor și să organizezi procedurile de achiziții;

– Să închei și să negociezi contracte cu furnizorii interni sau internaționali;

– Să te asiguri că toate achizițiile sunt livrate la timp și în termenii stabiliți;

– Să urmărești derularea contractelor până la închiderea lor;

– Să colaborezi și să sprijini din punct de vedere tehnic echipa de implementare a proiectelor și colaboratorii noștri.

Ce iți oferim?

– Un mediu de lucru plăcut;

– O echipa foarte simpaticăJ

– Salariu atractiv.

Ce deadline ai?

Așteptăm CV-urile prin e-mail la adresa ioana.adamovici@raa.ro, până la data de 31.10.2020.

Și nu uita să trimiți declarația de acord a folosirii datelor personale, completată și semnată, pe care o gasesti disponibilă spre descărcare fix aici.

Arhiva stiri

© Romanian Angel Appeal | 1991 - 2017 | Designed by Răzvan Rădulescu

Data privacy information Info Confidențialitate Date
In accordance with the GDPR Regulation, we inform you that this website can collect the following data: Referitor la regulamentul de protecție al datelor, vă informăm că acest site poate colecta următoarele date:
You will find more informations about this accessing the Terms Of Use Citiți informațiile complete accesând Termeni și Condiții
Some of the conditions are required. Please agree with then in order to move forward. Anumite condiții sunt obligatorii. Vă rugăm să le acceptați pentru a putea merge mai departe.