img-0

Cautăm colegă sau coleg nou pentru postul de OFIȚER ACHIZIȚII! Postul este pe durată determinată, în regim de telemuncă și timp de lucru parțial (4 ore/zi).


Ce trebuie să știi/să deții?

– Studii superioare finalizate;

– Experiență dovedită de minim 3 ani în achiziții publice;

– Experiență în cadrul proiectelor cu finanțare internațională si europeană (ex: POCU);

– Calități de negociere, organizare și coordonare;

– Cunoștințe temeinice Office (Excel, Word);

– Nivel bun de limba engleză;

– 100% implicare (și nu glumim aici).

Ce trebuie să faci?

– Să elaborezi documentația necesară efectuării achizițiilor și să organizezi procedurile de achiziții;

– Să închei și să negociezi contracte cu furnizorii interni sau internaționali;

– Să te asiguri că toate achizițiile sunt livrate la timp și în termenii stabiliți;

– Să urmărești derularea contractelor până la închiderea lor;

– Să colaborezi și să sprijini din punct de vedere tehnic echipa de implementare a proiectelor și colaboratorii noștri.

Ce iți oferim?

– Un mediu de lucru plăcut;

– O echipa foarte simpaticăJ

– Salariu atractiv.

Ce deadline ai?

Așteptăm CV-urile prin e-mail la adresa ioana.adamovici@raa.ro, până la data de 31.10.2020.

Și nu uita să trimiți declarația de acord a folosirii datelor personale, completată și semnată, pe care o gasesti disponibilă spre descărcare fix aici.

Arhiva stiri

© Romanian Angel Appeal | Since 1991