img-0

Sorry, this entry is only available in Romanian.

Cautăm colegă sau coleg nou pentru postul de OFIȚER ACHIZIȚII! Postul este pe durată determinată, în regim de telemuncă și timp de lucru parțial (4 ore/zi).


Ce trebuie să știi/să deții?

– Studii superioare finalizate;

– Experiență dovedită de minim 3 ani în achiziții publice;

– Experiență în cadrul proiectelor cu finanțare internațională si europeană (ex: POCU);

– Calități de negociere, organizare și coordonare;

– Cunoștințe temeinice Office (Excel, Word);

– Nivel bun de limba engleză;

– 100% implicare (și nu glumim aici).

Ce trebuie să faci?

– Să elaborezi documentația necesară efectuării achizițiilor și să organizezi procedurile de achiziții;

– Să închei și să negociezi contracte cu furnizorii interni sau internaționali;

– Să te asiguri că toate achizițiile sunt livrate la timp și în termenii stabiliți;

– Să urmărești derularea contractelor până la închiderea lor;

– Să colaborezi și să sprijini din punct de vedere tehnic echipa de implementare a proiectelor și colaboratorii noștri.

Ce iți oferim?

– Un mediu de lucru plăcut;

– O echipa foarte simpaticăJ

– Salariu atractiv.

Ce deadline ai?

Așteptăm CV-urile prin e-mail la adresa ioana.adamovici@raa.ro, până la data de 31.10.2020.

Și nu uita să trimiți declarația de acord a folosirii datelor personale, completată și semnată, pe care o gasesti disponibilă spre descărcare fix aici.

Arhiva stiri

© Romanian Angel Appeal | Since 1991