Sorry, this entry is only available in Romanian.

Postul este pe durată determinată (până la 31 martie 2021) și timp de lucru parțial (4 ore/zi).

Ce trebuie să știi/să deții?

– Studii superioare finalizate;

– Experiență dovedită de minim 3 ani în achiziții publice;

– Experiență în cadrul proiectelor cu finanțare europeană este un plus;

– Calități de negociere, organizare și coordonare;

– Cunoștințe temeinice Office (Excel, Word);

– Nivel bun de limba engleză;

– 100% implicare (și nu glumim aici).

 

Ce trebuie să faci?

– Să elaborezi documentația necesară efectuării achizițiilor și să organizezi procedurile de achiziții;

– Să închei și să negociezi contracte cu furnizorii inteni sau internaționali;

– Să te asiguri că toate achizițiile sunt livrate la timp și în termenii stabiliți;

– Să colaborezi și să sprijini din punct de vedere tehnic echipa de implementare a proiectelor și colaboratorii noștri.

 

Ce iți oferim?

– Un mediu de lucru plăcut;

– O echipa foarte simpaticăJ

– Salariu atractiv.

 

Așteptăm CV-urile prin e-mail la adresa ioana.adamovici@raa.ro, până la data de 31.07.2020.

 

Și nu uita să trimiți declarația de acord a folosirii datelor personale, completată și semnată, pe care o gasesti pe site-ul Fundației.

 

Arhiva stiri

© Romanian Angel Appeal | 1991 - 2017 | Designed by Răzvan Rădulescu

Data privacy information Info Confidențialitate Date
In accordance with the GDPR Regulation, we inform you that this website can collect the following data: Referitor la regulamentul de protecție al datelor, vă informăm că acest site poate colecta următoarele date:
You will find more informations about this accessing the Terms Of Use Citiți informațiile complete accesând Termeni și Condiții
Some of the conditions are required. Please agree with then in order to move forward. Anumite condiții sunt obligatorii. Vă rugăm să le acceptați pentru a putea merge mai departe.