Sorry, this entry is only available in Romanian.

Fundatia Romanian Angel Appeal, cu sediul in Bucuresti, lanseaza procedura de achizitie directa pentru consumabile de birou, birotica si papetarie in cadrul proiectului RO 19.01 “Îmbunătăţirea stării de sănătate a populaţiei din România prin creşterea capacităţii de control a Tuberculozei”. Proiectul este finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014, Programul de Initiative de Sanatate Publica.

Documentatia de atribuire poate fi vizualizata si descarcata de la urmatorul link: Doc_atribuire_birotica_papetarie_RAA_28.11.2014

Termenul limita de depunere a ofertelor este 05.12.2014, ora locala 12:00, conform indicatiilor mentionate in documentatia de atribuire.

Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 05.12.2014, ora locala 14:00, sediul Fundatiei Romanian Angel Appeal din Str. Rodiei nr. 52 sector 3, Bucuresti.

Persoana de contact: Ana-Maria Duca, Manager Achizitii, tel. 021-3236868/fax 021-3232490

Achizitii

© Romanian Angel Appeal | 1991 - 2017 | Designed by Răzvan Rădulescu

Data privacy information Info Confidențialitate Date
In accordance with the GDPR Regulation, we inform you that this website can collect the following data: Referitor la regulamentul de protecție al datelor, vă informăm că acest site poate colecta următoarele date:
You will find more informations about this accessing the Terms Of Use Citiți informațiile complete accesând Termeni și Condiții
Some of the conditions are required. Please agree with then in order to move forward. Anumite condiții sunt obligatorii. Vă rugăm să le acceptați pentru a putea merge mai departe.