Sorry, this entry is only available in Romanian.

Fundatia Romanian Angel Appeal, cu sediul in Bucuresti, lanseaza procedura de achizitie directa pentru consumabile de birou, birotica si papetarie in cadrul proiectului RO 19.01 “Îmbunătăţirea stării de sănătate a populaţiei din România prin creşterea capacităţii de control a Tuberculozei”. Proiectul este finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014, Programul de Initiative de Sanatate Publica.

Documentatia de atribuire poate fi vizualizata si descarcata de la urmatorul link:Doc_atribuire_birotica_papetarie_RAA_26.10.2015

Termenul limita de depunere a ofertelor este 05.11.2015, ora locala 12:00, conform indicatiilor mentionate in documentatia de atribuire.

Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 05.11.2015, ora locala 14:00, sediul Fundatiei Romanian Angel Appeal din Str. Negoiu nr. 11sector 3, Bucuresti.

Persoana de contact: Ana-Maria Duca, Manager Achizitii, tel. 021-3236868/fax 021-3232490

Achizitii

© Romanian Angel Appeal | Since 1991