Fundatia Romanian Angel Appeal, cu sediul in Bucuresti, lanseaza procedura de achizitie directa pentru consumabile de birou, birotica si papetarie in cadrul proiectului RO 19.01 “Îmbunătăţirea stării de sănătate a populaţiei din România prin creşterea capacităţii de control a Tuberculozei”. Proiectul este finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014, Programul de Initiative de Sanatate Publica.
Documentatia de atribuire poate fi vizualizata si descarcata de la urmatorul link:Doc_atribuire_birotica_papetarie_RAA_26.10.2015
Termenul limita de depunere a ofertelor este 05.11.2015, ora locala 12:00, conform indicatiilor mentionate in documentatia de atribuire.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 05.11.2015, ora locala 14:00, sediul Fundatiei Romanian Angel Appeal din Str. Negoiu nr. 11sector 3, Bucuresti.
Persoana de contact: Ana-Maria Duca, Manager Achizitii, tel. 021-3236868/fax 021-3232490