Realizarea unei secţiuni pe site-ul parteneriatului Stop TB România şi mentenanţă
Fundația Romanian Angel Appeal – Apelul Îngerului Român, cu sediul în București, Sector 3, Strada Rodiei, Nr. 52, intenționează să achiziționeze “Servicii dezvoltare pagina web – Realizarea unei secţiuni pe site-ul parteneriatului Stop TB și mentenanţă”, necesare pentru derularea și implementarea Proiectului ”Implicare civica pentru o sanatate mai buna a comunitatii”, nr contract RO2020/ACF_A3_GS_13.
Atribuirea contractului de furnizare se va realiza prin Achiziție directă, în conformitate cu prevederile Ordinului MFE nr. 1284/2016, privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuire contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, cu modificările și completările ulterioare.
SPECIFICAȚII TEHNICE pentru Servicii dezvoltare pagina web – Realizarea unei secţiuni pe site-ul parteneriatului Stop TB și mentenanţă:
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor menționate în Specificațiile tehnice. Operatorul economic va prezenta în oferta tehnică toate informațiile și documentele solicitate în Specificații tehnice, precum și orice alte materiale, schițe sau documente pe care le consideră necesare. Neabordarea în propunerea tehnică a tuturor aspectelor menționate în Specificațiile tehnice sau neprezentarea, atrage după sine încadrarea propunerii tehnice ca fiind neconformă.
Facturarea produselor/serviciilor: Întrucât prezenta procedură este finanțată prin Programul Active Citizens Fund, finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021, procedurile financiare urmează anumite reguli și termene de finanțare și eligibilitate, astfel încât facturarea produselor/serviciilor se va realiza pe baza proceselor verbale de recepție și verificare a serviciilor, întocmite de prestator și acceptate de achizitor fără obiecțiuni. Nu se vor face plăți în avans. Facturile se emit după prestarea serviciilor și se vor plăti în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la data furnizării serviciilor, pe baza proceselor verbale de recepție și verificare a serviciilor, întocmite de prestator și acceptate de achizitor fără obiecțiuni.
Valoare unitară estimată: 8.313,11 lei, fără TVA
Găsiţi mai multe informaţii accesând documentul de mai jos: