Fundația Romanian Angel Appeal își mărește echipa. Pentru că a noastră colegă întră în curând în concediu de maternitate, suntem în căutare de coleg(ă), pentru postul de Responsabil Achiziții. Postul este pe durată determinată (22 luni) și timp de lucru parțial (4 ore/zi).

Ce trebuie să știi/să deții?

– Studii superioare finalizate;

– Experiență dovedită de minim 3 ani în domeniul achizițiilor publice;

– Experiență în cadrul proiectelor cu finanțare europeană – reprezintă un plus;

– Calități de negociere, organizare și coordonare;

– Cunoștințe temeinice Office (Excel, Word);

– Nivel bun de limba engleză;

– 100% implicare (și nu glumim aici).

Ce trebuie să faci?

– Să elaborezi documentația necesară efectuării achizițiilor și să organizezi procedurile de achiziții;

– Să închei și să negociezi contracte cu furnizorii interni sau internaționali;

– Să te asiguri că toate achizițiile sunt livrate la timp și în termenii stabiliți;

– Să colaborezi și să sprijini din punct de vedere tehnic echipa de implementare a proiectelor și colaboratorii noștri.

Ce îți oferim?

– Un mediu de lucru plăcut;

– O echipă foarte simpatică.

– Salariu atractiv.

Așteptăm CV-urile prin e-mail la adresa ioana.adamovici@raa.ro, până la data de 31 martie 2019.

Și nu uita să trimiți declarația de acord a folosirii datelor personale, completată și semnată, pe care o găsești disponibilă AICI.

 

 

Arhiva stiri

© Romanian Angel Appeal | Since 1991